
هنگامی که کسب و کاری را شروع میکنید، فهرست کارها ممکن است به نظر بی پایان برسد. شما نه تنها به ایجاد یک تیم کاری قوی، یافتن یک محل، تولید محصول خود و شروع بازاریابی روی مخاطبان هدف خود نیاز خواهید داشت، بلکه تصمیم گیری های نامشهودی هم دارید که برای سلامت طولانی مدت کسب و کارتان ضروری خواهد بود.
برای مثال، بسیاری از کارآفرینان تازمانی که بعنوان یک حسابدار کسب تجربه نکرده اند کسب و کار خود را شروع نمیکنند. باید بدانید، مدیریت پول برای بقای کسب و کارتان بسیار مهم است.
اگر سیستم حسابداری فعلی شما صرفا شامل جعبهای پر از رسید و فاکتور باشد، حرکت به سمت یک ابزار حسابداری مبتنی بر نرم افزار به کسب و کارتان به اشکال ضروری بسیاری کمک خواهد کرد.
۱. بدانید از لحاظ مالی کجا ایستادهاید
مدیریت ضعیف جریان نقدینگی میتواند یک کسب و کار را نابود کند و وقتی کسب و کارتان رشد میکند نمیتوانید صرفابه مغزتان برای پیگیری امور مالی تان و داشتن تصویری دقیق از سلامت کسب و کارتان تکیه کنید.
بیشتر گزینههای نرمافزار حسابداری به راحتی میتوانند این تصویر را بر اساس دادههایی که وارد میکنید به شما بدهند، تا بتوانید درک بهتری از پول ورودی در مقابل پولی که بیرون می رود داشته باشید و مهمتر از آن بدانید با چه سرعتی این پول در گردش است.
۲. بحرانهای زمانی کمتر
به عنوان مالک یک کسب و کار کوچک نقشهای بسیاری به خود میگیرید و وقت تان با ارزش است.
نرم افزار حسابداری، به ویژه هنگامی که تحت وب اجرا شود و بتوان بر روی هر دستگاه متصل به اینترنتی به آن دسترسی داشت، به سادهسازی وظایف مالی و خودکار کردن فرآیندهای بسیاری کمک میکند.
برای مثال، هنگامی که میتوانید صورت حساب ها را بطور خودکار تولید و ارسال کنید و لازم نیست برای ایجاد هر فاکتور برای مشتری وقت هدر بدهید، میتوانید به جای آن وقت تان را به کارهای سازندهتر و رشدگرا مانند بازاریابی یا حفظ کارمند اختصاص بدهید.
۳. دیگر حدس و گمان در بین نیست
لازم نیست یک حسابدار (یا حتی یک کارمند تمام وقت) داشته باشید تا از بسیاری از وظایف اساسی حسابداری در کسب و کارتان مراقبت کنید. با ابزارهای مناسب، مدیریت دفاتر و پر کردن فرم های مالیاتی تان می تواند بسیار سادهتر شود.
بسیاری از امکانات موجود در نرم افزار حسابداری در واقع صاحبان کسب و کار را قدم به قدم در این وظایف همراهی میکند تا به ساده شدن آنها کمک کند، که میتواند به ویژه زمانی که فصل مالیات در پیش است بسیار مفید باشد.
۴. حجم کار به اشتراک گذاشته شده
هنگامی که یک سیستم حسابداری رسمی در محل کار ندارید، محول کردن وظایف مربوط به حسابداری به تیمتان میتواند بسیار چالش برانگیز شود.
بستههای نرم افزار حسابداری اغلب امکان چند کاربری دارند، بنابراین میتوانید اجازه دهید اعضای دیگر تیم وارد سیستم شده و وظایف حسابداری روزانه را انجام دهند و در نتیجه وقت تان را به جای کار بر روی آن به توسعه کسب و کارتان اختصاص بدهید.
برخورد کردن با کسب و کارتان مثل یک کسب و کار باشد
در حالی که مدیریت کسب و کار روشهای حسابداری خود را دارد که ممکن است در روزهای اول کسب و کارتان جواب بدهد، در نهایت اگر میخواهید کسب و کارتان رشد کند، به استفاده کردن از یک سیستم حسابداری رسمی تر نیاز پیدا میکنید.
همین که نیازهای تان را تحلیل کردید و تصمیم گرفتید یک نرم افزار حسابداری به مدیریت کردن امور مالی کسب و کارتان کمک کند، احتمالا تعجب خواهید کرد چطور بدون آن کارها را مدیریت میکردید!
مطالب مرتبط
-
2018-05-25 -
2018-04-22 بخش اول از مقدمات تحریر دفاتر قانونی
-
-
2019-02-11 بسته آموزشی لیست حقوق و دستمزد
دوستان و همراهان مجموعه مؤدی نت همان طور که در گذشته نیز در خصوص ارائه بسته ای آموزشی به صورت جامع و کاربردی حقوق و دستمزد و محاسبات مالیات مربوطه قول داده بودیم پس از گذشته زمانی نسبتا طولانی توانستیم تا آموزش های خود را در این زمینه جمع بندی و آن را در…
-
2018-05-25 جدول حداقل حقوق سالهای 90 الی 97
جدول حداقل حقوق سالهای 90 الی 97 دول حداقل حقوق سالهای 90 الی 97 و پاره ای از قوانین کار جدول مقایسهای تغییرات حقوق و مزایای کارگران 92 الی 97 و براساس 220 ساعت کار در ماه افزایش سایر سطوح دستمزدی بر اساس آخرین دستمزد دریافتی روزانه افراد برای سال 97 ، معادل 10.4 درصد به…
-
2018-04-22 بخش اول از مقدمات تحریر دفاتر قانونی
قسمت اول از مقدمات تحریر دفاتر قانونی از آنجایی که آموزشهای تحریر دفاتر قانونی علاوه برحسابداران و کارکنان حوزه مالی باید پاسخگوی نیازهای آموزشی مؤدیان مالیاتی و همچنین مدیران استارت آپها نیز باشد تصمیم بر این شد تا چند جلسه رو به مقدمات و کلیات حسابداری بپردازیم تا در ویدئوهای بعدی بتوانیم همراهی دیگر دوستان…
ارسال پاسخ
برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید